TREND: Logomania

Nie przestajemy zachwycać się poprzednią epoką i na nowo czerpiemy z niej inspiracje, które obecnie robią furorę na ulicach. Tym razem powracamy do końcówki lat 80 – tych oraz początku lat 90 – tych. Na ulice powraca logomania, czyli wielkie nadruki dobrze znanych każdemu firm.

Jak je nosić? Oczywiście na bluzach oraz białych T-shirtach o najróżniejszych krojach. Moje ulubione połączenie tworzą z jeansami, ale świetnie prezentują się również ze skórzaną spódniczką.

Chociaż w tym sezonie najmodniejsze są te od Gucci z ich logiem z lat 80 – tych (ok. 400 Euro) to niekoniecznie znajdują się one na mojej liście „must have”. Pamiętajcie, że „logomania” to nie tylko T-shirty wielkich domów mody, które są obecnie na maxa pożądane. Logomania to przede wszystkim koszulki oraz bluzy typu „vintage” takich marek jak Tommy Hilfiger, Adidas, Esprit czy Champion. Pamiętajcie, że obecni projektanci m.in. Vetements, Calvin Klein czy Tommy Hilfiger tworząc swoje aktualne kolekcje wzorują się tymi sprzed kilkunastu lat. Poszukaj w głębi swojej szafy, może znajdziesz tam jakąś koszulkę lub bluzę z logiem o której już zapomniałaś 🙂

Świetny przykładem pokazującym ten trend jest nowa kolekcja Vetements – marka która, jest teraz na topie. Tworzą oni dresy pod szyldem Champion, przywracając je ponownie na wybiegi.

płaszczyk – Marc O’Polo T-shirt – YSL jeansy – Pull & Bear pasek – Benatton

torebka – Steve Madden buty – Vagabond

 photo. & edit. – JulaPhotography



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *